Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site

Als klant bij MijnKarpet.nl profiteert u van vele voordelen

FAQ
VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Zit uw vraag er niet bij?  Mail ons gerust even voor een antwoord op maat.


 

Zijn natuurtapijt vloerkleden zoals sisal in afwijkende maten te leveren?

Ja, onze complete collectie natuurtapijt is in iedere gewenste afmeting te leveren. Op de productpagina's staan een aantal voorbeeldmaten met bijbehorende prijzen. Staat de door u gewenste afmeting er niet bij? Stuur ons de gewenste maat a.u.b. op via ons Aanvraagformulier Maatwerk. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte op maat van ons.
N.B.: Ieder natuurtapijt vloerkleed is een maatwerk vloerkleed, omdat er een door u gekozen kleur randafwerking omheen wordt gezet.

 

Hoe lang is de levertijd?

Vloerkleden in standaard maten:
-     Binnen 1-5 werkdagen.

Kindervloerkleden: 
-     Binnen 1-5 werkdagen.

Banderen van natuurtapijt:  
-     ca. 14 werkdagen.

Vloerkleden op maat gemaakt: 
-     ca. 14 werkdagen.

 

Leveren jullie ook schoonloop- of droogloopmatten op maat?

Ja, deze kunnen wij op maat leveren, ga hiervoor naar onze maatwerk pagina en geef uw wensen door. Wij sturen u dan z.s.m. een offerte.

 

Wanneer wordt er afgeleverd?

Bij vloerkleden worden verstuurd met UPS, GLS of DPD. U ontvangt van ons een track&trace mail zodat u de zending kunt volgen.

 

Kan ik een artikel retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product te retourneren. Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, dient u contact op te nemen via info@mijnkarpet.nl. U ontvangt per e-mail instructies voor het laten ophalen van het aangekochte vloerkleed. Op maat gemaakte producten, gebandeerde natuurtapijt vloerkleden en producten uit de SALE (afgeprijsde artikelen) kunnen niet geretourneerd of omgeruild worden. Het product dient met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking bij ons retour te komen. Uw aankoopbedrag wordt vervolgens (binnen 14 werkdagen) geretourneerd met aftrek van de kosten van het ophalen van het aangekochte artikel. Zie ook onze pagina "Service".
(Uitgebreide informatie vindt u in Art. 7 van onze Algemene Voorwaarden.)

 

Zijn er van alle producten gratis stalen leverbaar?

Nee, alleen van natuurtapijt zoals sisal, kokos, zeegras en wol. De kleurstalen van natuurtapijt betreffen uitsluitend het materiaal. Er is geen staal mogelijk van de bandering. Van de Cunera sisal vloerkleden zijn wél stalen inclusief band te bestellen, deze zijn niet gratis. Klik hier voor meer informatie.

 

Hoe werkt de Laagste Prijs Garantie?

Indien u elders een schriftelijke offerte heeft ontvangen voor een goedkopere prijs voor hetzelfde product, kunt u ons dit aanleveren. Wij betalen u het verschil terug (binnen 8 dagen na bestelling). De Laagste Prijs Garantie geldt voor alle vloerkleed merken met uitzondering van de merken Hamat en Swano. 

 

Kan ik Cunera natuurtapijt ook in de showroom bekijken?

Op afspraak kan de showroom van Cunera worden bezocht, waar u de gehele collectie met eigen ogen kunt beoordelen. In een sfeervolle omgeving krijgt u een deskundig advies en kunt u terecht met al uw vragen. U kunt het karpet van uw voorkeur hier ook bestellen. Voor een vrijblijvende showroomafspraak verzoeken wij u uw voorkeurdata door te mailen via ons contactformulier. 

 

Ik heb een klacht over een geleverd product?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Meer informatie kunt u tevens vinden op onze SERVICE pagina.
Vanzelfsprekend kunt u ons altijd even mailen met een specifieke vraag of voor een persoonlijk advies